poniedziałek, 26 czerwca 2017

Brutalność Empiku

Zaszedłem do empiku, bo lubię sobie czasem zajść. Ot, popatrzę, pomacam, czasem coś kupię, czasem nie. Nie ma tam zbyt wiele dla mnie, ale jakoś tak z rozpędu, z przyzwyczajenia z dawnych czasów, kiedy byłem piękny i młody, zachodzę. Wczoraj upewniłem się, że już niewiele mi czasu zostało na zachodzenie i może nawet nie powinienem. Tak mi powiedziały kubki, których nie kupuję, ale widzę. Na kubku dla osiemnastolatków był napis "Idź spełniać marzenia". Na kubku dla trzydziestolatków - "Dziś wszystkie gwiazdy są twoje". Czterdziestolatkom kubki mówią "Najlepsze przed tobą". A co mówią pięćdziesięciolatkom? Mówią... "Witaj w klubie". No i co? Znamienne, prawda?
Jedyną pociechą dla pięćdziesięciolatków jest to tylko, że kubków dla sześćdziesięciolatków nie ma już wcale. Chociaż nie wiem, czy to rzeczywiście pociecha :)

4 komentarze:

  1. Jak to NIE MA??????
    Skandal i rozboj w bialy dzien:))
    To co szescdziesieciolatki maja pic z wlasnych dloni?
    Ja wlasnie jestem na etapie poszukiwan dekoracji na 90te urodziny Tescia i jestem zaskoczona mnogoscia roznych ozdob na te okazje. A troche sie obawialam, ze moze byc malo, a tu siedze jak sroka przed kompem i nie wiem co wybrac. Najchetniej kupilabym wszystko, no ale Tesc jeden, gosci tylko 70 sztuk to nie moge przesadzac:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Star, Polska to nie jest kraj dla starych ludzi ;)

      Usuń
  2. Może są takie kubki z dziobkiem, do picia na leżąco i z napisem np: "się należy"
    A może trzeba kupić dwa po 30?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do po 30 to genialne rozwiązanie! Tka kiedyś zrobię, dzięki :)

      Usuń